Ki Sportmanji?
Sportmanji egy szuperhős, aki létrehozta univerzumát, melyben
egyesül a mozgás ereje, a reakció sebessége, a játék élménye és a gyógypedagógiai fejlesztés csodája.
Csatlakozz te is Sportmanjihoz és fejlődj vele!

Mi kell hozzá?
Sportmanji Fejlesztő Eszköze:
6S Method Games
A 6S Method Games egy játékgyűjtemény, melyek videók által küldött ingerek formájában ösztönöznek különböző mozgásokra, reakciókra. Ezek a játékok tudatosan úgy épülnek fel, hogy a gyógypedagógiai elvek találkozzanak a gyerekek igényeivel.
Hogyan működik?
A megoldás egyszerű, mégis hatékony: Sportmanji videós játékai vizuális ingereket küldenek bárkinek saját okoseszközén. A játékosoknak ezekre kell kis- vagy nagymozgással reagálniuk a képernyő előtt, a játékszabályok szerint.
A teljes játékgyűtemény minden fejlesztési területet lefed:
figyelem – koncentráció I végrehajtó funkció I szem-kéz koordináció I finommotorika I memória I szerialitás I testközépvonal átlépés I testséma I téri tájékozódás I propriocepció I nagymozgás I egyensúly
…Nem csoda, hogy Sportmanji fejlesztő eszköze – a 6S Method Games – egyre több helyen van használatban: otthonokban és iskolákban, fejlesztő házakban, sport klubokban is sikeresen alkalmazzák!
Nem csak egyéni, hanem kis és nagycsoportos foglalkozásokhoz is, hiszen ez a megvalósítás nem korlátoz:
– létszámban
– mozgásban
– eszközbevonásban (labda, súlyzó, ceruza…)
Mit jelent a 6S?
Egy kocka közepén állva 6 Sík (Sides) vesz körbe.
A 6S Method Games pályái során mindegyik síkot (elől, hátul, felül, alul, jobb és bal oldalt) használják a játékosok. Sőt, némelyik játékban váltakozva mindegyiket.
Tehát míg az ingerek egy síkból érkeznek (szemből mutatja az okoseszköz), reagálni azonban sokszor a képernyő síkját elhagyva kell.
6S játékmódunk révén tehát a feladatokat akár több nézőpontból és változó síkokon kell értelmezni, így a fejlődés még hatékonyabb és dinamikusabb lesz!

Hogy kelt életre Sportmanji?
Varga Balázs ötletgazda szeretett volna egy olyan példaképet, aki segít a fejlődésben, motivál a mozgásra, ezért fogta digitális ceruzáját és megalkotott egy szuperhős avatárt. Mivel ikertestvérének, Varga Tamásnak életmódja, gondolkodása, értékrendje, szakmai munkássága olyan, ami passzol ehhez a küldetéshez, róla mintázta meg ezt a példaképet. Így a két fiú összedolgozva hozták létre Sportmanjit, aki menet közben gyógypedagógusi képességekkel is fel lett ruházva a csapathoz időközben társuló Sólyom Brigitta jóvoltából. Így most tehát létezik egy szuperhős, aki hatalmát a fejlesztésre fordítja!
A történet főszereplői:
– VARGA BALÁZS vagyok, végzettségeim szerint banki szakügyintéző, reklámszervező szakember, autodidakta módon tanult grafikus és 2019 óta fociedző.
– VARGA TAMÁS vagyok, végzettségeim szerint gyógymasszőr és neuro-mozgáskorrekciós szakember. Szakmai munkásságom flexibilitom néven fut.
– SÓLYOM BRIGITTA vagyok, végzettségeim szerint pszichopedagógus (ELTE BGGYK), szupervizor (KRE), illetve 2010 óta oktató vezető terapeuta.

Sportmanji – 6S Method Games: Gyerekjáték a fejlődés